Strony

czwartek, 11 września 2014

1ST AUTUMN COLOURED NAIL ART FOR SCHOOL/UNIVERSITY


Grey: Essie - Chinchilly ||  Mint: Bell - Air Flow 712 || Emerald green: Golden Rose - Color Expert 68


Ostatnio przyznaję niezbyt mam czas 'pisać'. Rok akademicki ruszył jak szalony, do tego w końcu dostałam pracę! Dziś po raz pierwszy na blogu mój manicure :) Z powodzeniem nadaje się w oba wyżej wymienione miejsca. Jest już w dość jesiennej tonacji kolorystycznej. Z uwagi na brak czasu na moich paznokciach gości ostatnio wyłącznie french, staram się jednak za każdym razem eksperymentować z kolorami. Ten tak bardzo przypadł mi do gustu, że musiałam się nim z Wami podzielić! Wykonanie nie jest może perfekcyjne, ale powoli nabieram wprawy ;)

 ..........................................................................................................................................

Recently I admit I didn't have time to 'write'. Academic year begun in a rush like crazy and in addition to that I finally got a job! Today for the firt time on the blog my manicure :) It is actually perfect for both places mentioned above. It's already in a bit of autumn tones of colours. Due to lack of time I only wear french manicure last days, but every time I'm trying to play around with different colours. This one I liked so much that I had to share it with you guys! Maybe it's not perfect, I mean how it's done, but I'm slowly becoming better ;)




1 komentarz:

  1. Cześć Karolino. Czy posiadasz konto na jakiejkolwiek stronie w stylu ask.fm służącej do zadawania pytań Tobie?

    OdpowiedzUsuń